Tuhan turunkan rasa RINDU ini untuk kau :)

Assalamualaikum , duhai hati , janganlah kau bersedih , biarpun kau jauh . . aku tetap sabar . .aku tak dapat tipu diri aku yang aku rindukan kau . Demi ALLAH aku rindukan kau . .sangat2 . .aku hormat keputusan kau untuk berubah mnjadi lebih baik sebelum kau menjadi bakal imamku . Aku terasa sangat lah bersyukur , bila aku bercerita semua ni pada kawan2 aku , dorang sume gembira bile dapat tau kau nak berubah ke jalan-Nya. Alhamdulillah , abg nak berubah . .dan ayg nampak perubahan tu . .biarpun lepas ni kite tak serapat dulu, sbb kau selalau pesan kat aku , rapatkan hubungan dgn ALLAh dahulu , sbb rasa CINTA , rasa RINDU , kerana ALLLAH, kita bertemu kerana ALLAH , dan seandainya kita berpisah juga kerana Allah ! InsyaAllah , aku kan ingat pesan kau cinta . Sampai bila2. Aku tunggu kau melamar aku untuk menjadi yang HALAL di sisi kau untuk selamanya hingga ke SYURGA. Amin Ya Rabb.




                                       
Syukran jiddan sudi baca entry emma:)

1 comment:

Segala yg tercatat di atas adalah hak milik peribadi Emma Fatima