AIR MATA INI

Hari ini , 4 julai 2012 . Aku merasakan pahitnya kehidupan . Pahitnya untuk menerima kenyataan ini . Pedihnya hati ini terluka sengsara . Luka yang teramat dalam . Sakit Ya Allah ! sakit Ya Allah ! itu yang mampu kukatakan . Ibarat kehidupan ku sekarang tiada apa yg abadi , tiada lagi tawa yg menyinari . Sakitnya hati ini tak siapa yg peduli . Sengsara nya hidup ini sehingga aku berputus asa dgn keputusanku sendiri . Aku tetap teguh . kenapa ? Kerana aku fikirkan tanggungjawab ku sebagai seorang anak solehah , seorang pelajar . Tetap dalam hati aku akan ke menara gading ! walau apa pun ! kau ??? siapa kau untuk menghalang aku demi masa depan aku . itu hak aku ! kau ? kau belum tentu jadi yg HALAL buatku , hendak aku teriak satu dunia ! aku menyesal ! aku bodoh ! aku perempuan paling malang ! tapi aku perlu bangkit ! aku bangkit  semula dan senyum :) kenapa kau senyum ? sebab Aku masih ada Tuhan . cukuplah dengan kata hati itu , tuhan mampu mendengarnya . Semoga satu hari nanti Tuhan kan membalasnya! satu harapan dariku agar aku mampu menghadapi segalanya . Aku pasrah semuanya walaupun sekelip mata! Walaupun aku jatuh mungkin lambat untuk bangkit bangun semula , kerna saat ini aku merasakan hatiku telah punah ! angan2 ku musnah ! kerana KAU










Syukran jiddan sudi baca entry emma:)

2 comments:

  1. kenapa nie emma ? be strongg dear . Allah alwayss withh us :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Segala yg tercatat di atas adalah hak milik peribadi Emma Fatima